Rezerva Acum !

+4 0771 663 445 | rezervari@hoteldolcevita.ro

Spatii de reuniuni

Organizare activități și facilități de business

Vacanță cu familia sau doar de business, Hotel La Dolce Vita este atent amenajat cu toate facilitățile necesare. Hotelul dispune de 3 săli modulare, care pot fi utilizate fie separat, fie ca întreg. Ele au o capacitate de maximum 120 de persoane și dispun de instalații multimedia încorporate, de cea mai nouă generație. Unul dintre module este completat de o terasă, ce poate fi folosită cu succes în sezonul cald pentru diverse funcțiuni adiacente.

Servicii și întâlniri de afaceri

În hotel se află un centru de afaceri cu facilități întâlniri de afaceri și servicii de fax. Astfel că aici se pot organiza conferințe, seminarii, sesiuni de training, programe de team building, recepții și diferite evenimente speciale. Este locul în care pot avea loc atât sesiuni în plen și pe secțiuni, cât și funcțiuni sociale complementare, în interior sau în exterior.

Organizare activități și programe motivaționale

În perimetrul proprietății sunt amenajate zone speciale, cu asistență pentru diferite activități de team building, precum focuri de tabără, PAINTBALL, tiroliană, orientare turistică și multe altele – vezi lista completă aici (link pagină activități de vacanță). Astfel, La Dolce Vita propune programe motivaționale proprii în scopul antrenării spiritului de echipă, în scopul socializării și pentru interacțiunea directă cu natura și valorile tradiționale. Aceste programe includ o diversitate interesantă de activități comune specifice zonei Bran, ambianței naturale și conceptului hotelului La Dolce Vita Bran.

error: Content is protected !!